Nabídka spojek japonské firmy EXEDY Racing Clutch pro soutěžní vozy Mitsubishi a Subaru sk. N pochází od stejného prvovýrobce Daikin Clutch jako spojky Ralliart. Svým designem i funkčností jsou naprosto shodné. Jedná se o kovokeramickou, odpruženou lamelu s tvrdším přítlačákem.
V sortimentu Exedy racing jsou spojky nejen pro „klasické“ Lancery a Imprezy všech typů a roků výroby, ale třeba i pro terénní Pajera, Patroly a Landcruisery.
V sortimentu Exedy Racing Clutch je však celá škála řešení pro většinu japonských vozů, včetně dvoulamelových spojkových setů s požadavkem na přenos zvýšeného výkonu a kroutícího momentu (pro sk. N nelze použít).
Základní rozdělení spojek Exedy racing:
Stage 1: Organická (tuningová) lamela, možnost použít s originál přítlačákem, je však doporučena aplikace celé sady s tvrdším přítlačákem Exedy.
Stage 2: Kovokeramická odpružená lamela. Použití pro rally vozy sk.N. Naprostá většina Mitsubishi a Subaru používá právě tyto spojky. Doporučena aplikace celé sady s přítlačákem Exedy. Přítlačáky pro Stage 1 a Stage 2 jsou shodné.
Hyper Single: Kovokeramická odlehčená sada, včetně setrvačníku. Průměr 200 nebo 225 mm. Vhodné na na různé akcelerační sprinty, slalomy, drifty. Nelze použít pro rally vozy sk. N.
Hyper Twin a Triple: Dvou a třílamelové sady. Kovokeramické i carbonové. Pro přenos velkého kroutícího momentu a výkonu.
Setrvačník Exedy racing: pro vybrané vozy je možno dodat lehčí kovaný chrom-molybdenový setrvačník. Aplikace se Stage 1 a 2.
• Aktuální ceník Exedy
• Kompletní katalog produktů